Készlet- és eszköznyilvántartó, logisztikai- és beszerzési ügyintéző

-
-
Pest megye
Budapest, X. kerület
Adminisztráció / Irodai munka,Logisztika / Beszerzés,Pénzügy / Számvitel
Beosztott
Teljes munkaidő
Vízautomatákkal foglalkozó, nemzetközileg elismert partnercégünk megbízásából keresünk Készlet- és eszköznyilvántartó, logisztikai- és beszerzési ügyintéző kollégát.
A meglévő vízhálózatra csatlakoztatva a ballonmentes vízadagolókból sosem fogy el a víz. Egyedülállóan a piacon az UV fény tisztításnak köszönhetően a víz mentes a baktériumok és vírusok 99,9%-ától.
Pénzügyi területen (50%): készletekkel és bérbe adott gépekkel kapcsolatos nyilvántartási feladatok ellátása, együttműködve a pénzügyi munkatársakkal és társosztályokkal.
• Bérbe adott berendezések mozgásának követése könyvelése (eszköz aktiválás, mozgás)
• Pénzügyi dokumentáció iktatása, posta kezelése, iratrendezés és archiválás
• Egyeztetések, statisztikák, riportok készítése
• Egyéb a pénzügyi részleg munkáját támogató adminisztrációs feladatok
Logisztikai területen (30%): beszerzések, kiszállítások logisztikai feladatainak ellátása, együttműködve a szerviz/raktári munkatársakkal
• Készletek, eszközök, anyagok be- és kiszállításának megszervezése
Beszerzési területen (20%): tenderek készítése, ajánlatkérések, napi direkt- és indirekt beszerzési feladatok ellátása, kapcsolattartás beszállítókkal és az anyavállalattal.
• Készletek, anyagok beszerzése társosztályok igénye alapján
• Általános-, ügyviteli-, marketing anyagok beszerzése társosztályok igénye alapján
• Beszerzések számláinak könyvelése, nyilvántartások egyeztetése
• Folyamatos kapcsolattartás, egyenleg egyeztetés a meglévő beszállítókkal
• Közreműködés új beszerzési források felkutatásában

Együttműködés a munkatársakkal, társosztályokkal. Az elvégzett feladatokról napi / heti riport készítése az ERP rendszerben, illetve a munkáltató egyéb előírásai szerint.
Be és kimenő telefonhívások kezelése
• Középfokú végzettség vagy hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
• Megbízható, önálló, pontos munkavégzés
• Office (Excel, Word) ismeretek
• Könyvelési alapismeretek
• Logisztikai folyamatok ismerete
• Beszerzési folyamatok ismerete
• Ügyfélkezelési módok
• Szolgáltatási folyamatok
• Tervezés és szervezés
• Kezdeményezőkészség
• Alkalmazkodás
• Kommunikáció
• Problémamegoldás
• Kreativitás és újítás
• Korrektség, etikus magatartás
• Pontosság

Előny:
• hasonló területen szerzett ismeret
• kereskedelmi cégnél szerezett tapasztalat
• angol nyelvtudás
• Navision rendszer ismerete
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, keresse fel kollégánkat:
Mózes Zsófia
+36 30 905 7307
zsofia.mozes@experis.hu
10764
Manpower Bp - Capital Square